Zakupy

Pawilony handlowe – rodzaje i zastosowanie

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych wydarzeń, a prócz tego, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, wykorzystuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

Producenci sprzedają różne warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje cechuje duża trwałość, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji wysokiej jakości surowców. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży kilkanaście lat – także przy częstym użytkowaniu.