Reklama, promocja, marketing

Zalety usług agencji SEO

Uzyskaj więcej informacji o ofercie firm SEO na seo4.net.

Przedsiębiorstwa lub właściciele stron internetowych, którzy pragną, żeby dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to próbowanie działań samodzielnie. Nie posiadając wiedzy w obszarze SEO i nie monitorując codziennie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to utworzenie etatu dla specjalisty od SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje ze względu na budżet. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Budżet przewidziany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że pomijając speców od SEO w zatrudnione są tam dodatkowo osoby od kampanii Google Ads, kodowania, projektowania graficznego czy content marketingu służące merytorycznym wsparciem w tych sferach.

Agencja SEO – postaw na taką, która funkcjonuje na rynku od lat

Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Na co zwrócić uwagę w trakcie poszukiwań firmy, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy postawić na agencję, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, ale także tych reklamowych i kreatywnych, co roku wzrasta, co nie zawsze gwarantuje wysoką jakość usług. Współpracując z agencją, która istnieje od minimum dekady, można mieć zaufanie, że posiada ona ogromne doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się ciekawym portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO zazwyczaj znajduje się zakładka z wykazem tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę powinno się przeanalizować studia takich przypadków, by sprawdzić, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi zadaniami przyszło im się zmierzyć oraz dla jakich branż pracowała. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: zawiadamia o planach prac na nadchodzące miesiące, a także dostarcza raporty z wykonanych działań i ich rezultaty.

Drugi istotny aspekt to personalizacja oferty i dostrojenie strategii działań do profilu działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, powinien to być znak alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel sumiennej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by dopytać o kolejne informacje o firmie, nieodzowne do przygotowania dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można znaleźć tak po prostu online, jak przykładowo informacja o prowadzonych uprzednio działaniach SEO czy o ważnych dla klienta usługach albo artykułach, które stara się wypromować.

Jaki system rozliczenia z agencją SEO wybrać?

Przezornie powinno się potraktować firmy SEO, które sugerują umowę z zapłatą za wypracowany wynik. W takim modelu zleceniodawca rozlicza się z firmą SEO wówczas, kiedy słowa kluczowe osiągną określone w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top10 bądź do Top5). To nadal często napotykany model rozliczeń, lecz wiąże się ze znacznym ryzykiem – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty za pomocą naruszania standardów ustalonych przez Google. Nieprzerwanie uaktualniany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych klientowi, z tej przyczyny rzetelna firma SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych pozycji. Co do opłaty za usługi firmy SEO, to rzadko bywa ona stała – przeważnie w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy konieczne są większe nakłady finansowe, żeby opracować dokładny audyt SEO, a później wprowadzać w życie wszelkie wyliczone w nim sugestie. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy strona klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty działań są znacznie niższe.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]