projekt gazety
Reklama, promocja, marketing

Jak projekt gazety wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Gazeta korporacyjna to znakomita forma komunikacji między pracownikami, ale również działanie marketingowe. Sprawdźmy zatem, jakie materiały można zamieścić w takiej gazetce i czy warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – firmowy biuletyn

Korporacyjny biuletyn może pełnić dwie role. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o zdobytych nagrodach, chwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z przodującymi członkami zespołu. Takie gazetki mają duży wpływ na funkcjonowanie całej firmy, bowiem świetnie dopingują personel. To powoduje, że członkowie załogi są bardziej chętni do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem, a ich rutynowe obowiązki zapewniają im więcej satysfakcji. Statystyki wskazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że pracownicy czują się bardziej odpowiedzialni za produkowane artykuły, podnosi się też jakość pracy. Ogromnym plusem jest również poprawianie kanałów komunikacji pomiędzy działami, które bywają głównym powodem konfliktów w wielu korporacjach. Gazeta firmowa gwarantuje także stuprocentową transparentność strategii korporacji.

Projekt gazety – wspieraj działania PR

Oczywiście gazeta korporacyjna to również świetna metoda komunikacji na zewnątrz. Magazyn dociera do odbiorców takich jak: usługobiorcy, firmy z tej samej branży, partnerzy firmy, przyszli pracownicy. Korporacyjny biuletyn w ten sposób realizuje cele promocyjne, zwiększa zyski oraz wspiera działania z zakresu public relations. Myśląc o stworzeniu korporacyjnego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zaangażować pracowników do tworzenia treści i zaplanować sprawy związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Można w tym zakresie posiłkować się pomocą profesjonalistów (tj. grafików projektowych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się wydaniem. Z ich pomocą gazeta korporacyjna na pewno spełni swoje zadanie.

Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]