Reklama, promocja, marketing Strony internetowe Usługi

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak zatrudnić firmę SEO.

Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że dziś obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd spora cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć solidną agencję SEO? Polecamy wsłuchać się w sugestie specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak zatrudnić dobrą agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak np. Bing, Yandex lub Rambler, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to realne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i przygotowało krótki kurs, jak wybrać solidną agencję SEO.

Podstawowe cechy rzetelnej agencji SEO

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem klarownie tłumaczy, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, przykładowo poprzez comiesięczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla też, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą pierwsze rezultaty najczęściej po kilku miesiącach działań.