Reklama, promocja, marketing Usługi

Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Tutaj znajdziesz więcej wiadomości o ofercie agencji social media Kraków

Działania marketingowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na stworzenie i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, tymczasem mniejsze firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

W jakich działaniach pomoże Ci agencja marketingowa?

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami doskonale orientującymi się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w sieci (animacje i klipy viralowe, social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, że zostanie ono prawidłowo zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – folderów, stoisk targowych, kalendarzy lub billboardów. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć ciekawe, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak np. Instagram, Twitter i Facebook.

Do jakich firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest zwłaszcza do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji targów, spotkań z klientami bądź sympozjów, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki może przejąć agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie harmonijnej oraz kompetentnej grupy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego lub przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]