Reklama, promocja, marketing

Custom Publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z projektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od zera, ale częstokroć firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji typu custom publishing zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • różnego rodzaju katalogi,
  • publikacje książkowe,

Co można zyskać stawiając na custom publishing?

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]