Custom publishing jest to narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z projektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od zera, ale częstokroć firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji typu custom publishing zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- różnego rodzaju katalogi,
- publikacje książkowe,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]